Inbjudan

Har suttigt och solat i 1 ½ timme nu. Jag blev lite röd, men vafan det bruna kommer sen. Hoppas jag. Jag ska sola solarium imorgon och på söndag istället.

Har blivit inbjuden till en klänningskväll med veckorevyn. Dock kan jag inte komma eftersom jag bor för långt borta.
Det vore kul annars. Klänningskvällen är i samarbete med topshop. Ni vet den affären där det säljs toppar och       t-shirts.
Och klädseln till festen är ju så klart klänning.
+ att om man går på festen så får man 25% rabatt inne i en topshop affär. Det är ju i och för sig bra.

Ska sticka ner till stan nu och köpa lite godis och tacoskal och kolla på en present till mamma.
Sen ska det bli tacoskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0