Liseberg

Idag har jag bakat ännu en sats bagels till en utställning i skolan. Så hela förmiddagen gick åt att baka.
Idag är det fredag och det är så himla skönt. Imorgon får vi gäster som ska fira mamma i efterhand.

Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig när vi åker till liseberg. Det måste ju vara bekvämt och smidigt liksom. Jag orkar inte ha någon väska med mig men det är ju bra om man köper något förståss.
Men om jag åker flumerider eller kållerado eller någon annan vattnig karusell så vill jag ju inte att min mobil ska bli blöt! För jag kommer ju att ha den i fickan. Jag har ju med mobilen för att ta kort och sånt. 
Hmm...någon som har ett bra tips på hur ni brukar göra för att det ska bli så smidigt och bra som möjligt?
Jag kanske ska ta en väska ändå?

Åt rabarber- och hallonpaj på hemkunskapen. Det va mums.
Nu ska nog ta och göra någonting, inte sitta här i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0