Ryssland?

För det första så ska jag säga att dem dära ugnsformarna som jag skulle köpa på maxi, de va slut. Så jag köpte en pajform istället. I teflon. Tänkte att då fastnar inte pajskalet i alla fall.

Sen ska jag säga att kvällen var super igår, med alla gästerna som kom. Alla tyckte att maten var god.
Det va bara en sak som inte va sådär jättebra och det var att när vi hade ställt fram köttfärspajen och skinkpajen och salladen så frågade en vad det va i pajerna och då berättade vi ju självklart det. Och då säger hon att då får det bli sallad för min del. Vi bara: Varför då?
Då berättar hon att hon är vegitarian. Så hon fick äta sallad och macka. Pinsamt. Men vi kunde ju inte veta det. Hmm...tråkigt. Annars var det skoj.
Gästerna stannade här till 23,30 respektive 23,45. Vi kollade på Melodifestivalen. Finalen.

Jag kan inte fatta hur Ryssland kunde vinna. Dem va ju skit dåliga! Sverige va f-n så mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Dem var slut? Man använder i princip alltid de, inte dem. När man väl använder dem, så börjar aldrig meningen med det. Ville bara upplysa om det. Bra blogg annars.

2008-05-26 @ 16:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0