Slut i rutan

Då var säsong 1 av Andra Avenyn slut. Tråkigt. Nu har man inget att se framemot på kvällarna. Sitter och tittar på bloopers på svt.se nu. Tänk så mycket fel dem säger hela tiden. Men det kan ju inte vara så lätt att kunna allt utantill. Jag skulle nog inte klara av det.
I säsong 2 blir det nya familjer eftersom dem får ersätta "Liv, Olga och Jossan" som är utomland då. Så då kan man ju inte träffa på dem.
Tråkigt att Angelica dog. Jävla Dildo!!!
Läste chatten som var direkt efter programmet och där skrev hon att hon inte skulle vara med längre eftersom hon dog.
Men budskapet med den första säsongen var nog att en ny människa föds (Roxanas barn föddes ju) och en gammal dör (Angelica).
Nu ska jag fortsätta se på bloopers. Jag vet att klockan e mycket, men det är ju så roligt att titta på bloopers så jag stannar uppe ett tag till.


Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0