Väla

Sha...kom precis hem efter en lång tur i bilen med pappa. Han hämtade mig nästan direkt efter skolan och sen skulle han köpa en sak till sin motorcykel så jag följde med. Sen va vi på ett annat ställe som Hells Angels hade. Det va en medlem från Hells Angels som byggde chopprar. Riktigt snygga.
Sen blev vi fikasugna så vi letade efter något ställe att fika på men det fick bli Väla vid IKEA.
Där fanns ju inga goda kakor så vi åt kinesisk mat istället på Wok Kitchen eller vad det heter.
Pappa blev så trött nu när vi åkte hem så han somnade nästan.

Så min dag har varit bra. Förutom att det regnade.

Nu ska jag vila lite och sen är det kväll...IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0