Julklappar

Sitter och kollar in H&M:s kollektion. Vill ha lite nya kläder, men jag tycker bara att dem har det gamla vanliga. Tråkigt när det är gammalt hela tiden. Men dem har gjort om på sin hemsida. Det är ju positivt. www.hm.com
Om en kvart ska jag gå ner och kolla på halv åtta hos mig. Sen kommer andra avenyn.
Imorgon efter skolan ska jag åka till Rejmes. Jag har 2 kompisar som vill vara med och inventera på lördag. Jag ska höra efter om det går bra.
Vi ska vara där klockan 7...usch. Tidigt! Jag är ingen morgonmänniska!

Här kommer lite bilder som jag tog när vi va på GeKås 

Söta tomtestövlar med godis i

Lite kaffepaus måste man ju ha!

Inne i varuhuset

Slog in årets första julklappar av lite som jag köpt på GeKås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0