Åhhh Glenn...




2 underbara och söta kockar!!! (L)

Åhh fyfan va snygg Glenn är i serien Färjan på kanal 5! Han skulle man ju lätt vilja ha. Skickade iväg ett hemligt brev till hans arbetskompis på färjan och undrade lite om Glenn.
Över till annat...Idag beställde mamma en mosskopa eller glasskopa som jag kallar det genom Servera eftersom mammas jobb beställer hem varor från dem. Den gick på 89 kronor. Kanske lite dyrt men vafan.
Så imorgon kommer jag att få den. Äntligen blev det av ändå. Trodde inte att jag skulle få den.

Jahaja, är sjuk idag, så har stannat hemma från skolan. Tror jag ska stanna hemma imorgon också. Men på kvällen måste jag komma till skolan eftersom det är Osbeckskväll för alla 9:or som ska välja program till våren. Och då ska hotell & resturangeleverna servera korv med bröd till ungarna.
Så klockan 18-21 är jag INTE hemma!
Vi skulle få en varsin tröja och något nyckelband som tack för att vi ställde upp. Inget jag ser framemot men ändå. Jag kommer ju inte att gå runt med den där tröjan eller nyckelbandet.

Igår när jag kom hem från skolan så kom våra grannar också precis hem. Hon är/var gravid så vi (en annan granne och jag) frågade henne hur det gick och så och då sa hennes kille:
- Vänta lite så ska ni få se. Vi har den här i baksätet.
Så tog han ut den nyfödde lilla bebisen. En kille som ska heta Hampus. Den vägde rätt mycket. 4465 gram. 
Den va så söt. Lägger ut en bild på den här. Så ni cokså kan få se. Hoppas jag får vara barnvakt någon gång! Jag älskar barn! 
Grattis Cecilie och Johan till bebisen!

Ska käka nu. Ikväll ska jag se på Leilas fest!

Peace,

Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0