Peter Siepen på MIN skola



Fy va dålig jag är på att uppdatera mig här. Inget bra.
I alla fall så har dagen och veckan varit bra. Idag var det föredrag i skolan med ung företagsverksamhet. Rätt intressant. Det va två jätte roliga ledare. Kommer inte ihåg vad dem heter men dem jobbar i Halmstad och det är dem som gör tidningen "Éntre".
Peter Siepen var med som gäst. Fan va trevlig den människan är. Och rolig. Helt plötsligt börjar han att klä av sig inför publiken. Han visade upp sitt "sexpack", som va rätt vältränat och snyggt. Han visade hur man skulle träna. Hur HAN brukar träna hemma i sin lägenhet 3 ggr i veckan o.s.v.
Han berättade att han hade jobbat på Ericsson i Göteborg och som busschaufför i Sthlm.
När han berättade att han hade jobbat som busschaufför så sa han:
- Ni ska vara glada att ni inte satt i den bussen. Jag pratade i microfonen hela tiden.
Då sa en som stod längst bak i aulan på skolan att han hade åkt med Peter.
Nämen sedär, tänk så liten världen är!
Man kan absolut INTE tro att Peter är 47 år. Inte med hans kropp. Peter jämförde sin kropp med en av killarna från Halmstad och killen från Halmstad var 27 år. Asså 20 års skillnad och Peter hade 1000 ggr så snyggare mage än killen från Halmstad som hade rätt tjock mage. Om man nu ska jämföra. 

Efter att showen var slut så gick jag och Josefin fram och frågade efter autograf och om vi fick ta en bild. Och självklart fick vi det.
Så det va ju kul. När jag höll om han bak på hans rygg, så kände jag på hans ryggrad. Shit så hård den va. Hårdare än min, tror jag. Ska känna.
Den stack liksom ut ut hans kropp. Ok, inte riktigt men nästan.

(Ghassan till vänster)

Sen fick vi lyssna på två olika unga som driver ett eget företag och jag lyssnade på Ghassan som driver en glass och tacobar vid GeKås i Ullared. Han berättade om hur han gjorde när han startade ett företag och lite så.
Sen lyssnade jag på KoolaAnna. Hon som grundade företaget. Hon tog med ett plagg som kommer att komma ut nu till vintern. Så vi var dem första som fick se plagget innan det skulle ut i butikerna runt om i Sverige.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0