Redan jul?


Hittade mina drömjeans på Cubus förra torsdagen. Var inne i Halmstad och låste upp min mobiltelefon i Telias butik och så ville mamma gå inom några klädbutiker, bla Cubus och då hittade jag dessa. Men mudd nertill. Älskar dem jätte jätte mycket.
 
Nu har dem börjat med ljusslingor i träden i Halmstad. Dem kunde ju väntat lite. Det är ju inte riktigt jul ännu. När jag cyklade ner till lektionen på hotellet imorse så hade dem redan satt upp den stora julgranen på torget och började julpynta julfönsterna med granris. På Söndag är det julskyltning här. Jag tänkte gå ner en sväng och dricka lite grattisglögg som det bjuds på i butikerna. Ha ha.
Satt och tittade i en tidning och såg en Gustav Adolfsbakelse. Gud var jag blev sugen på en sån. Ser den inte god ut?!

Här ska ni få se hur stora och bra bilderna blir med min nya mobil. Bilderna är större i verkligheten. Men dem minskas ju ner här på bloggen. Rätt bra kvalitet ändå. En bild på mig blev det i det här fallet =)

Sitter och dricker en kopp kaffe på golvet nu. Datorn står mitt på rummet och mammas förra dubbelsäng är numera bara en madrass på golvet. Som jag just nu sitter på. Man måste ju sitta lite skönt framför datorn. SÅ just nu är här typ ingenting på rummet. Ingenstans att ha kaffekoppen på...förutom golvet då.

 Tog en provbild på H&M för att se hur kameran var när jag hade satt i kontantkortet.
 Blev rätt bra. Nog med bilder för den här gången.

Pease

Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0