Vilade...lite för länge

Kände mig inte riktigt kry igår så jag stack hem lite tidigare från skolan. Åt lite mat och sen gick jag och la mig i sängen. Då var klockan 12. När jag sen vaknade av att mamma ringde hem så var klockan 15,30...det var skönt att få sova av sig lite. Det borde man göra varje dag efter skolan. Men tyvärr så hinner man ju aldrig det.
Tror jag börjar bli lite sjuk. Näsan rinner hela tiden och jag börjar få ont i halsen. Skulle egentligen skrivit igår men brorsan kom precis hem när jag hade börjat skriva och då ville han sitta här.
Måste nog sätta på värmen i rummet. Min händer är iskalla...vänta lite bara. Det är jobbigt att frysa.


Köpte denna tunikan på Gekås i lördags.

Nu kom brorsan hem...skriver mer sen. Måste läsa i engelskaboken som vi har fått. Ska ha läst 53 sidor till imorgon. Jag är på sidan 20..usch. Ska göra lite julkort också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0