Stickat + Blondinbella

Det nya modet i höst är stickat. Och det är skönt att ha på sig om man är ute och det inte är jätte kallt eller om man sitter på sin arbetsplats eller i skolan. Som vanligt brukar där inte vara på någon värme såhär dags. Och då passar det ju utmärkt med en skön och fin stickad kofta.
Jag har letat upp lite olika stickade koftor. Jag har hittat alla på www.veckorevyn.com.

Denna stickade kofta kommer från DAY Birger et Mikkelsen och kostar 3522 kr.

En lite billigare variant är denna och kommer ifrån H&M DIVIDED och kostar 249 kr. Den finns i lite olika färger.

Färglad stickad kofta från Indiska 695 kr.

Denna är läcker. Sån har min mormor nästan, fast i röd. Kommer ifrån Ralph Lauren och kostar 2674 kr.

Det var nog allt från min lediga dag idag. Kanske skriver några rader sen. vem vet.
Förresten har ni läst eller hört att "Blondinbella" ska sluta och blogga ett tag!? Gå in och läs på hennes blogg:
www.blondinbella.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0