(Äntligen) lördag

 Detta är då min tatuering. Fin va?! Sa ju att jag skulle lägga in en bild på den, och det gjorde jag också.

Idag har jag och brorsan varit och lämnat våra trädgårdsmöbler i mormors förråd. Vårt förråd är fullt av allt annat skit och mög. Snart är det ju vinter och då är det lika bra att ta in dem. Så dem inte fryser ihjäl under vintern.
Har ätit världens tror jag godaste lunch. Lax, potatis, broccoli och romsås. Fillibabba!

Nu ska vi snart beställa kebab. Imorgon ska vi nog åka in till Jysk efter att mamma har slutat och kolla på nytt matbord.
Kanske åker inom Rusta och kollar ifall där finns något kul. Eller Eurostop eller nåt.

Nu ska jag njuta färdigt av helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0