Härligt Josefin!

ÄNTLIGEN! har Josefin Crafoord startat upp bloggen igen. Nu har hon tydligen slutat blogga på Veckorevyns hemsida och gått över till Finest. Roligare blogg där, men det känns ovant ännu. Jag är inte riktigt van vid den nya. Men jag kommer vänja mig!
Bilderna som hon tar nu är i mycket bättre kvalitet, hon använder säker sin Iphone nu, istället för de andra bilderna som va kassa i kvaliteten.
Iphone har väl 5 megapixels kamera om jag inte har helt fel för mig och hennes andra vart mycket sämre.

Bild från Stureplan.se

Just nu från bloggen så uppdaterar hon ständigt från NY (New York) där hon är med en kompis. Fagmaster (bög-Martin)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0