I taket lyser stjärnorna



En kompis till mig, Cajsa frågade om jag ville följa med och kolla på I taket lyser stjärnorna på bio den 18/4. Jag hade funderat på detta innan, jag visste att den skulle komma ut på film med inte när. Jag har läst boken och den är suverän men man blir väldigt ledsen och nere i vissa stunder, men jag hoppas filmen är minst lika bra!
Så det ska bli kul med bio på påsklovet. Tyvärr har inte Cajsa lov då, men det är en lördag så det fixar sig ändå.

Nu väntar kaffet och kärleksmumsen...♥

Glad Påsk! // Lothigiius

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli kul, Boken måste jag kläsa när du säger att den är bra . GladPåsk

2009-04-11 @ 15:43:26
Postat av: Stefanie

Ja det kommer bli kul om det är du Cajsa (A). Du borde läsa boken, den är bra! Glad Påsk själv! Xd

2009-04-11 @ 22:54:33
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0