Körskolebil


Idag är jag sommarklädd, det är varmt och fint väder. ÄNTLIGEN!
Igårkväll var mammas lillebror Kjell och hans sambo Ulrika här och hälsade på. Vi drack coca cola och käkade chips. Pratade om allt och alla. Trevligt!
När dem hade åkt hem så kollade jag och mamma på en film på svt1, Underbara Älskade. Ohh va den är bra, har sett den en gång, men den va lika bra andra gången!
Åkte i brorsans Golf som han fick låna av sitt jobb på Motorhalland i Halmstad till lillstugan och köpte godis. Mamma, brorsan och jag köpte även en varsin glass som vi satt och smuttade på i bilen.
Han hade lånat en Golf Kombi med dubbelkomando, en sån bil som man kör med på körskolor. Varför han kör en sån bil är för att när körskolor lämnar in trasiga bilar så måste de låna en annan med dubbelkommando så att folk kan köra upp och övningsköra med dem på körskolorna under tiden den andra bilen är på lagning.
När jag kom tog jag på mig tunikan/klänningen på bilden och gick och solade på altanen. Skönt...

Och igår började mitt påsklov! Det känns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0