Lugnet före stormen


Mamma och jag har precis fikat en kopp kaffe och snickersglass. Gott! I´m lovin it... 
Slutade klockan 11,30 idag, följde med Johanna i klassen och köpte refillkort på Ica. Sen fixade jag lunch. Pasta och köttfärssås, var även iväg och köpte fläskfilé på Willys. X-pris (Extrapris) och laxfileér på Coop. Som vanligt var varan slut (erbjudandet kom ut i brevlådan igår) men som tur var så hade dem färsk laxfilé som man fick köpa istället för samma pris. Så det var ju bra, men en av laxfiléerna vara bara en ½:a. Mindre kul.
Ikväll ska jag övningsköra, gud vad jag skriver mycket om det på bloggen. Men det är nämligen så att igår skulle jag ha gjort det. Men brorsan skulle ha mekkväll och sen var det mörkt ute. Vill helst köra när det är ljust ute. I alla fall nu i början.
Så förhoppningsvis blir det idag. Både mamma och jag vill att brorsan ska vara med. För han tog ju körtkort sist av mamma och honom så han kan ju dem nya reglerna etc.
Plus att morsan blir lätt irriterad och det går ju inte köra med en sån morsa...eller hur!
Så innan jag sätter mig i bilen ikväll så blir det lugnet före stormen. Håll er inomhus!

// Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0