Magnum Temptetion, betyg 3 av 10


Jag älskar min Ray Ban solglasögon ♥
Har varit i stan med en kompis och käkat glass. Jag testade den nya Magnum Temptetion med browniebitar och vit belgisk choklad. Uuurkl, den va inte så god som den såg ut att vara! Alldeles för mycket mörk choklad. Jag älskar mörk choklad, men det här vart to much!

Cajsa testade mina nya solbrillor. Hennes hår är fortfarande permanentat.
Vi hade cyklarna med oss, så vi cyklade förbi bio:n och kollade vilken tid I taket lyser stjärnorna började. Jag va inte helt säker på tiden, men det va kl 16,15.

Jag vart ju och klippte mig i eftermiddags. Det blev jättebra! Nöjd, som jag alltid blir när jag klippt mig. Oftast i alla fall. Det är inte kul när man inte trivs i sin nya frissa, men det gör jag! Håret är viktigt. Är mitt hår fult och ser förjävligt ut (står på alla håll och kanter) så kan jag inte visa mig ute bland folk. Bara hemma, men det är ju en annan sak.
Såhär blev resultatet. Vad tycker ni?

Lite fluffigt och rakt...better than ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0