Snedsteg med saxen


Bild från igår hos frissan, skulle ner och fixa till lite småfel...aldrig kul när det blir så! Jag berättade på bloggen för ett tag sen att jag va väldigt nöjd med håret. Och det var jag!, men min frisör hade klippt olika långt i nacken, vilket man inte känner själv förrän man tvättat det. Och därför gick jag dit igen...
Hon klippte lite där framme, där det SKA vara längre eftersom jag har page-frisyr, men hon tog nog lite för mycket, så det var bättre innan där framme, men håret växer snabbt. Så det är inget större problem.

Snart kommer Stockholm - Arlanda. En grymt bra serie! Man ser vad som händer på flygstationen, problem etc.
Ska mumsa på KarlFazer - Marianne, gottigott! Är så jävla sötsugen idag, värre än nånsin!

Jag har gått runt och sagt Ciao(!) hela dagen på restaurangskolan, så jag säger det igen...
Ciao! // Lothigiius


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Marianne godissarna är jätte goda I love them. visst :)

2009-04-25 @ 12:29:12
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Jag gillar inte marianne så mycket, de är rätt jobbiga att tugga, men fazer - marianne är goda. Inte så segt i munnen :)

2009-04-25 @ 22:03:33
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0