Stress

Godmorgon! Har tvättat håret och gjort allt sånt som man gör med huden, håret och tänderna på morgonen.
Ska bara platta håret och sminka mig sen ska jag fixa lunch. Pommes, bearnaisesås och lövbiff.
Troligtvis kommer mammas lillebror och hans sambo hit idag, de sover över hemma hos mormor. De sa att de skulle komma, men man vet aldrig med dem.!
Vi har ju annat att göra. Inhandla påskmat, köpa påskgodis, leta upp äggen i någon "påskpåse" i förrådet! Ja, så egentligen har vi inte tid med gäster...men nån tid till dem borde man kunna trycka in.

Det får bli ett snabbt inlägg nu. Mamma slutar klockan 14, så dår måste jag vara färdig. Och just nu är jag inte alls färdig!

// Lothigiius

* En gammal bild, har inte hunnit ta bilder på sistonde*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0