H&M satsar stort

Nu är jag tillbaka kära bloggläsare! Va hemma sent igårkväll, berättar mer om det sen...igårkväll när vi kom hem åt vi tacos. Jag gjorde salladen så hade inte tid att blogga igår. Det fick bli en bloggfri dag. Va så trött på kvällen, orkade inte göra någonting så det blev bara tvtittande tills jag hoppade ner i sängen. Tittade på ½ halv åtta hos mig, klockan 20,00 va det Arga snickaren på kanal 5. Har aldrig sett det, men jag har hört talas om det när Anders, han som spelar arga snickaren va med i vakna med the voice. Det har bara inte blivit att jag har tittat på Arga snickaren eftersom Semestersvenskar brukar vara på samma gång. Men Arga snickaren va bra...man kan lugnt påstå att han blir ag lätt. Och det är rätt, för har man gett någon en uppgift som måste göras, så gör man den. Och det hade inte personerna gjort i detta avsnittet. Och då blev han arg. Det kan man förstå! Kolla in klippet här så förstår ni bättre...


Idag släpper H&M Home en ny kollektion, med inredning. Bara textiler, men dem hade jättefina kuddar och påslakan etc. Trodde aldrig att H&M skulle komma på en sån idé, men där ser man! Hoppas nu att de har kvar detta ett tag och att det funkar att ha. H&M är ju ändå känt för sina kläder, nu också för sin fräcka inredning...kul med nya ideér! Fick reda på att dem släppte det idag genom ett mail från H&M, så från och med idag kan man handla via H&M HOME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0