LC slutar


Lauren Conrad
säger upp sig från The Hills för att gå vidare i livet. Tråkigt men sant!

Undrar ifall MTV kommer att göra en 6:e säsong nu när Lauren slutar. Det blir ju inte lika roligt utan LC. Lauren, Audrina och Heidi är de bästa...fast det är ju nästan bara dem serien handlar om.


Hörde även talas om att Audrina hade livit rånad i söndags. Fast det va tydligen ett inbortt i hennes hem i Beverly Hills. Så kan det gå om man har mycket pengar och är känd. Fast rån händer inte bara kändisar, utan även "vanligt" folk.


När jag cyklade hem från skolan idag så mötte jag vår granne, en gammal gubbe som va ute och borstade bort all grus som grusbilen lagt på vägarna när det vart halt ute.

Grannen, har glömt vad han heter, frågade om jag tränade på träningsverket.

- Nej det gör jag inte, svarade jag.

- Nahe, det va ju synd. För jag var med i LT:s (vår kommun-tidning) jultväling och så vann jag presentkort för flera veckor på träningsverket. Så då vill du inte ha dem?

- Nai, asså jag går ju inte där.

Fan, jag skulle tagit dem ändå. Men nästa gång jag ser honom så ska jag fråga ifall jag kan få dem.

Älskar grannar som undrar ifall man vill ha något som dem har. Det är snällt.

Sen sod vi där några minuter och pratade om hur jag mådde och hur han mådde och att jag gick på hotell & restaurangskolan. Sånt som gamlingar pratar om.

Han tyckte att jag skulle bjuda honom på middag sen eftersom jag kunde laga mat...ja, vi får väl se. Det kanske blir en grannfest i sommar, vem vet!

En fin dukning
Har gjort hemmagjord pizzasallad nu med morötter, vitkål (såklart), paprika och dressing. Får röra om i den emmelanåt så att dressingen blandas runt.

Kvällens middag blir lasagne och pizzasallad. Ska gå ner och duka lite fint inför starten på helgen. Lika skönt varje gång det är fredag.

Skriver mer i helgen. Förhoppningsvis.


Just det, glömde säga att jag såg att våra grannar had köpt en ursöt hundvalp. Gud va gullig den är! Jag vill också ha en hundvalp, men dem är duktiga på att bita och naffsa när dem precis har fått tänder. Man vill inte bli biten varje kvart!

Såg stolarna som vi köpt till vårt matbord i ministorlek. Gulliga

Lothigiius


Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av the hills? då ska du absolut kolla in min blogg!

2009-03-18 @ 20:56:31
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0