Modernt ska det va!


Idag har vaktmästaen varit på besök hemma hos oss eftersom vi hade en pipande och mycket irriterande kran som stod och sköt när man inte hade så mycket vatten igång.
Vi fick en ny! Fantastiskt. En modern och fin. Det va på tiden!
Där är till och med diskmaskinsavstänging. Som man vrider av när man ska ha på disksmaskinen. Smart!

Imorgon ska vi åka till Duka i Halmstad och köpa detta snygga och moderna bord. Jag älskar dem borden!
Ovalt är läckert...hoppas dem har det hemma och att vi får plats med det i bilen. Annars blir det inte lätt.

Dessa svarta stolar ska vi ha till...svart och vitt är grymt snyggt tillsammans. Nu ska jag bara fundera ut vad som är snyggt att ha på bordet. Det ska inte vara för mycket saker. En marimekkoskål kanske eller en ljusstake..kom med förslag!
Blommor är ingen idé, bara så ni vet. I detta hushåll är vi skit dåliga på att hålla blommorna vid liv. Konstgjorda går bra.
Men kom med alla förslag du kan hitta på! Seriösa förslag alltså.

Nu ska jag titta på Halv åtta hos mig. Skriver mer imorgon eller ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0