Nytt och frächt i sängen

Oooupps, dagen började inte så bra. Försov mig. Mamma skulle väcka mig och när hennes klocka va 06,30 (det är då jag SKA gå upp) så va min klocka 07,40...och jag och mamma börjar klockan 8,00. Så båda kom försent. Mest jag eftersom jag måste hinna käka frukost innan jag ger mig av på min praktik.
Appropå praktik så är det sista veckan nu. Tack och lov! Sen är det 1 vecka lov. Hmm, vad ska man hitta på då?
Är sugen på att åka till Gekås eller IKEA, men det är ju dem där pengarna som styr. Jag vet ju om hur mycket det går åt när man väl är där. Då snackar vi om tusenlappen...

Slutade från praktiken klockan 13,05. Gick hem och värde en sån där underbart god middag med inonesisk kyckling och basmatiris. Gott i gottans!
Har även hunnit byta lakan, påslakan och örngott. Så inatt sover jag bra. Jag sover alltid bra när jag har bytat sängkit.
Fast jag sover inte dåligt annars heller.

Nu ska jag fixa lite kaffe och fika tills mamma kommer. Hon slutar klockan 15,00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0