Påfyllning i garderoben


Tänkte visa vad jag har beställt på H&M i torsdags. 2 stycken glittriga ögonskuggor i silver och svart. Jag har så himla dåligt med ögonskuggor. Inga roliga färger liksom. Det kanske inte dessa heller e. Men dem är glittriga och passar bra till allt.

Svarta ballerinaskor till sommaren. Mina är håliga och trasiga. Och ett par svarta leggings. Mina gammla gick det hål på. Inte så najs.

Och till sist så köpte jag ett par gula jeans. Har alltid velat ha ett par gula jeans. Och snart får jag dem.
Riktigt snygga.

Har gjort iordning mig nu. Med make up och så. Ska bara ta på mig andra kläder också. Tror det blir mina nya, beiga chinos och ett par vita pumps till det. Har inte bestämt vad jag ska ha för tröja ännu.
Kanske lite somrig outfit. Skit samma!
Och mina nya armband och ringar ska jag ha på mig. Dem passar på mina högra fingrar, men dem är förstora på mina vänstra. Konstigt.
Vet inte om jag hinner skriva mer sen innan jag åker på 70-årskalas. Får se.
Men annars, ha en fortsatt bra söndag!

// Lothigiius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0