Sommarens skor

Är inne på mitt 442 inlägg idag sen jag startade bloggen. Det är rätt mycket inlägg.
Slängde några skor idag och så tvättade jag ett par tygskor som va helt mögiga. Jobbigt att vita skor alltid blir så skitiga.
Man kan aldrig hålla nya skor rena i mer än nån vecka, sen ser det ut som om jag har haft dem i flera år, eller gått med dem i skogen. Makalöst rent!

Så man kanske ska ta och köpa sig ett par nya dojjor, om man nu slänger en massa gamla. Dessa är ju bara för fina. Från Bianco footwear. 450 kronor.

Dom här är ju urläckra! Sommarens snyggaste pumps. 400 spänn, också från Bianco footwear

Okej, inte för att jag kan gå i dessa, men dem är ändå fina. 1000 spänn, från Bianco

Orange..60-talsstil. 450 kronor från Bianco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0