Denna gammla kudde...

Ärtsoppa med pannkakor, grädde och sylt stod på menyn idag. Inget jag gillar, ärtsoppa alltså. Pancakes är gott. Men maten duger att laga i alla fall.
Fick lägga de gula bönorna i vatten igår innan jag gick hem. Dem ska svälla där över natten. Helst.
Igår eftermiddag när jag kom hem så va jag så himla trött. La mig i soffan och vipps så somande jag och låg kvar i 2 timmar. Sen skulle mamma och jag in till Halmstad för att hämta vårt nya matbord som inte fanns hemma, men vi har gjort en beställning på det. Stolarna fanns däremot hemma så dem tog vi med oss hem.


Nää, dem kan inte mena allvar. Inte har det blivit modernt med dessa gammla kuddar igen. Sådana har ju min farmor (STICKAT SJÄLV). Fast dessa är väl av tyg, men ändå.
Där ser man, gammalt kommer och går. Dessa såg jag på indiska,om det är någon som är intresserad av att köpa sånna. 249 kronor.


Guuud så söt. Denna måste jag verkligen köpa. Underbar ju...den med gelehjärna eller marmeladbollar i. Snyggt!
Sånt gillar vi!

Dessa kopparna var ju väldigt självlysnade. Dock inte i min smak. Men ljuslyktona va ju urläckra. Dem kan vi ju ha på vårt nya köksbord. Eller?

Sitter och chattar med en kompis på msn nu...det blir lite mycket med alla sidor jag har uppe nu. Så jag avslutar mitt inlägg för denna gången.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0