Övningskört


Ikväll är det den fjärde och sista deltävlingen i melodifestivalen 2009. De som är med och tävlar ikväll är:

  • Agnes
  • Star Pilots
  • Susanne Alfvengren
  • Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng
  • Thorleifs
  • Sarah Dawn Finer
  • Next 3
  • Malena Ernman

Star Pilots låt verkar bra, och jag hoppas på att Thorleifs, Anna Sahlene och Next 3 gör bra ifrån sig på scenen.
Så ikväll, 20,00 sitter jag bänkad framför dumburken och kollar på melodifestivalen med en massa godis.

Kvällens middag blir nachos och grönsaksdipp. Gott. Har köpt Xide med smak av wasabi och lemon. Den är säkert lika god som Xiders alla andra drycker...

Annars idag så har jag övningskört. Det gick skitbra. Inget motorstopp och jag körde jättelångt. Jag fick köra runt som i en rodell, det va nästan en rondell eller återvändsgata. Jag fick använda växlarna 1,2 och 3:an, så nu vet jag hur man lägger i dem.
Det gick mycket bra. Körde med brorsan. Jag bara sa till honom när vi hade handlat mat till kvällen att:
- Jag vill övningsköra.
Och så körde vi till ett "hemligt ställe" och körde lite.
Det är ju inte så svårt att köra bil som det ser ut som. 

Jag övningskörde med vår svarta Renault Clio Storia...den är liten och nätt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0