Outfit


Söndagens outfit, tycker inte det är lönt att visa dagens outfit eftersom jag bara går klädd i mjukisbrallor och en helt vanlig t-shirt. Tycker inte att det är lönt att klä upp sig om man ska jobba hela dagen och sen ta på sig fina kläder när man är svettig efter jobbet. Nej usch.

• Chinos från Gina Tricot (Malmö)
• Grå väst från H&M (Halmstad)
• Rosa T-shirt från H&M DIVIDED (Malmö)

Sitter och käkar kanelgiffel och dricker ett glas Kiviks pärondricka. Den är skitgod (ursäkta språket).
Har inte hunnit få i mig min dagliga fika. Hade egentligen tänk att jag skulle baka kladdkaka, men efter att ha diskat efter maten så hade jag verkligen ingen lust eller ork. Det går rätt snabbt att blanda ihop, men i ugnen tar det ju evigheter.
Får se om jag gör det imogon istället. Vill ha något gott i kladdkakan. Hackad mjölkchoklad kanske.


Nu ska jag käka kvällsmat...kollade lite på IKEA:s hemsida, hittade några snygga saker som ska köpas.
Dem har alltid något man vill ha!

Lothigiius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0