090217

Tog ett ryck på övervåningen med dammtrasan, dammsugaren och våttorkaren. Nu är det rent i hela lägenheten. Inte ofta det blir det, dammtussarna vill gärna smyga fram då och då.
Sitter och kollar på inspiration på dukas hemsida. Duka.se. Hittar inget speciellt snyggt.
Fast jag hittade i och för sig snygga servetter. Som dessa med hjärtan och gråa med blommor.

Man skulle haft ett gäng med fina plastmuggar och lock hemma. Så att man alltid kan få känslan av att man är på ett café eller att kaffe kommer därifrån.


Denna tubklänningen är ju bara så jädrans fin :) 499 kronor från Halens.
Lite väl kort, annars perfekto!

Imorgon drar mamma och jag till Gekås för en massa shopping, själv har jag lite mer än 500 spänn att röra mig med, men mamma får hälpa mig lite med bidrag...jeans, 1 t-shirt borde jag i alla fall kunna skrapa ihop för 500 spänn.
Måste bara säga tack till alla 44 (mycket för mig) besökare som va inne och kollade på min blogg igår, och vissa slängde in en kommentar. Tack!

Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0