Ny uppdatering om Gekås

Tror aldrig jag varit på Gekås när där varit så lite folk som igår. Varannan parkeringsruta va ledig och inne i varuhuset va där knapp något folk, inte heller där det brukar "storma" människor som i källaren där alla bildelar, tekniksaker, filmer, cd-skivor, tv-apparater m.m. finns. Där va helt ledigt och man behövde inte trängas.
Man kunde gå i lugn och ro och se på allt, utan att känna någon som helst stress inom sig. Det härligaste jag vart med om på länge...
Efter några vistelser i provrummet så gick vi ut och åt på sibyllas "restaurang". Hamburgare och snurrade pommes, de godaste pommes:en i världen. Hamburgaren va inte dum den heller.
Hamburgare sitter alltid bra.

Provade en jäkla massa kläder som va skitsmå, hade man vanligtvis M så satt den som en XS. Vi frågade dem på Gekås varför alla storlekar va så små och hon svarade med att dem gör dem sådana nu förtiden. Dem hade ändrat i storlekarna så att en storlek M va lika liten som en XS, L va lika liten som S...varför ska dem hålla på och ändra, dem får ju inte sålt om man ska köpa storlekar som man egentligen inte har.
Hon sa att man kunde absolut inte rätta sig efter vad man har för storlek i vanliga kläder. Dessa storlekarna va helt annorlunda.
Det va både tum (")-storlekarna, t-shirt-storlekarna och jeans-storlekarna som va ändrade. Löjligt!
Men jag hittade kläder i alla fall. Lägger upp bilder på dem imorgon, och så skriver jag under vad det är för nåt, eller så filmar och pratar jag. Får se va det blir!
Så kolla in på bloggen imorgon igen. Då blir det nya uppdateringar och så berättar jag om hemvägen från Gekås- Ullared. Vägen hem va hemsk!!!

Ha det bra under kvällen och natten, va ni nu än ska göra!
Hörs och ses imorgon.
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0