Första dagen...


Första dagen i skolan efter jullovet för mig idag. Började egentligen igår, men jag vart sjuk så jag stannade hemma. Känner att influensan börjar ta stryk i min kropp nu. Har ont i nacken och en massa.
Första dagen vart väl sådär. Läxor som vanligt. I hotellkunskap. Orkar inte.
Har precis tvättat håret, ska fixa till lite kvällsmat nu och sen kolla på Andra Avenyn. Ska fixa lite melon och sånt, köpte en bit på Ica idag. Blev väldigt sugen!

Fick nytt schema idag i skolan. Åhhh, har precis lärt mig det gamla och så kommer ett nytt jävla schema. Piss också...

Nu ska jag kolla i min nya Vecko Revyn tillsammans med kvällsmaten

Puss

Går klädd i mina pyjamasbyxor, redo för sängen. Fast jag ska vara uppe LÄNGE idag. Till 00,30. Ska kolla på reprisen av De halvt dolda, det är så väldans bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0