Snuskigt värre

Shena! Ska ut och ta en promenad med en kompis nu. Sen ville hon att vi skulle fika semla och kaffe på Cecilias. Så det är vad jag ska göra idag.
Håller på att sminka mig nu. Håret ser för jävligt ut, men jag orkar nte tvätta det nu.
Lägger ut bilder från "omklädningsrummet" där jag har praktk. Det är så himla äckligt! Att man ens får kalla detta omklädningsrum...

Klockan 14,00 ska jag möta min kompis vid gatan där jag bor. Måste skynda mig nu, skriver mer sen

Lothigiius

Inte ens ett RIKTIGT golv, känns som att man står utomhus.

Såhär smalt är de där man ska "gå in" till omklädningsrummet. Syns kanske inte på bild, men i verkligheten märks det.

Man kan inte stå med bara strumpor eller inga strumpor alls på "golvet" eftersom det är en snuskig brunn precis under fötterna på mig. Usch...

I denna "loggbok" skriver jag varje dag vad som händer och vad jag får göra på min praktik.

Gjorde iordning frallor till en konferens i onsdags. Skinkan ser ju inte sådär JÄTTEGOD ut.
 
Toscakaka och chokladpraliner skulle konferensgänget ha till kaffe. Detta är färdigtköpt. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0