Gammal granne på besök

Snart kommer vår gamla granne, Camilla hit och ska fika. Hon bodde här för några år sen och vi umgicks mycket. Men sen tappade vi kontakten ett tag. Men nu har vi "återförenats". Så det ska bli lite kul<att träffa henne! Lägenheterna har ju ändrats en del sen hon bodde här. I alla fall vår lägenhet. Nya tapeter etc.
Vi brukar ses i affärer och på stan och så, men det blir mest att man hejjar och går vidare.

Imorse gick jag upp lite tidigare och gick ut och gick en promenad. Väldigt skönt! Fast jag börjar få skoskav av gympadojjorna.
Gick inom Ica och köpte frallor och Frödinge äppelpaj och vaniljsås som vi ska ha nu när Camilla kommer. Och så var jag på Apoteket och köpte Försvarets hudsalva.
Nu ska jag börja duka. Camilla kommer klockan 14,00.
Har väldigt ont i ryggen eftersom jag satt och tittade på web-tv vid datorn i 2 timmar häromdagen. Och denna jävla datorstol är kass att sitta på! Men det onda i ryggen börjar försvinna nu. Bland annat för jag har varit ute och gått! Det hjälper! Jag kunde inte böja mig igår...



Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

härligt! åh fy fasen va dyrt :O

2009-07-27 @ 14:23:14
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0