Tur & Retur



Lägger upp bild på gårdagens och dagens outfit. Som ni ser så håller det bruna färgen i sig på "bröstet" (inte brösten, ovanför) och det är jag glad över. Jag har ingen mascara så jag visar inte ögonen!
Det är skönt, för man känner sig inte så blek. Har tänkt ta lite spray på benen också, men är väldigt rädd för att det ska bli brokigt och ojämt vilket det lätt blir. Men man får vara försiktig.
Jag är brunare idag än vad jag var igår. Det ser ni på bilderna (det är foundation i ansiktet)! Den vänstra bilden är från igår och den högra från idag för en stund sen...
Det blev inget stranden idag. Mamma och jag kom överrens att vi ska åka dit imorgon förmiddag, hon ska iväg framåt kvällen så troligtvis är jag ensam hemma då. Men jag vet inte om brorsan ska vara hemma eller inte.
Det ska bli skönt att åka till stranden imorgon. Jag ska bara bada, hela tiden och bli som ett russin i vattnet, haha.

Biljetterna till Malmö är nu bokade. Vi ringde SJ så jag ska ta tåget från Ängelholm istället för Laholm eftersom där var någon banarbete på gång så tåget kunde inte komma fram och tåget var ersatt med buss så då kan jag lika väl ta mig till Ängelholm på egen hand.
På tisdag den 7 juli åker jag till Malmö, jag kommer hem igen den 9 juli :) Jag ska jobba dagen efter på fredagen så jag måste komma hem på torsdagen. På lördagen den 11 juli är det stadsfest så då blir det hålligång!
Nu på måndag den 6 juli så ska jag också jobba, jag ska baka hela dagen. Ska bli kul :)

Nu ska mamma och jag ner till systembolaget, inom syaffären och sen handla lite mat till kvällen. Måste fylla på min mobil med 100 kronor. Jag har bara 10 kronor nu! Och det klarar jag mig inte med när jag ska till Malmö eftersom jag kommer mobilblogga en del. Jag har ju ingen bärbar dator (om jag hade skulle jag ändå inte tagit med den!) så det får bli mobilblogg.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv:

precis. hur snyggt är det när det ser ut som om man inte ens har några ögonbryn ? :P

2009-07-03 @ 17:45:03
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: emma

fint :D

2009-07-03 @ 17:45:50
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: emma

kika in om en stun och se om du vart utagen =)

2009-07-03 @ 17:46:43
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

hihi jaa det är det bästa som finns =)

2009-07-03 @ 18:31:40
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Sassy

Rosa + leopard - det gillar jag!

2009-07-04 @ 10:33:49
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0