OBH Nordica



Sitter och lyssnar på Eric Clapton, var inne och läste på en blogg som tillägnas till Theres Johansson Rojo, hon som blev mördad i Stureby utanför Sockholm. Och en av hennes kompis hade sjungit denna låten fast med svensk version på skolavslutningen till henne. Jag har aldrig hört den på svenska, men jag gillar orginalet grymt mycket!

Var nere på banken innan idag, och beställde en klipptid nästa måndag den 22/6 klockan 14,45. Håret börjar bli långt nu...
Sitter och dricker ekologiskt kaffe, det har blivit kallt nu. Men jag dricker det ändå.
Mormor ringde innan idag och ville att jag skulle komma och hjälpa henne att damma imorgon. Städhjälpen kommer på onsdag och dem dammar inte utan dammsuger och tvättar bara golvet.

Jag fyller 17 år nu på söndag och jag har inte kommit på vad jag önskar mig. Konstigt nog så önskar jag mig inget speciellt, bara prylar på IKEA, men vi ska inte dit ännu. Så det får mamma köpa till mig när vi åker dit istället.
Pappa har pratat om att han kanske ska köpa en ordentlig och bra kockkniv. Vi har ingen bra här hemma och jag skulle gärna vilja ha en bra. Som är vass i eggen!
Där kom ett reklamblad idag och där fanns OBH Nordica Blender i limegrön. Den önskar jag mig. Har sagt till mamma om den! Och så skulle jag vilja ha en liter jordgubbar (annorlunda present) och jättemånga cider från systemet!
Vet inte mer vad jag vill ha, om jag säger till mamma att jag vill ha pengar så får jag bara lite pengar så därför säger jag inte att jag vill ha det.
På mammas jobb har dem en OBH Nordica Blenden fast en vit. Så jag vet att dem är bra. Och det sägs att OBH Nordica är bra prylar!

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

jag vill ha en såndär.

jag å pojkvännen funderar på å skaffa alla hushållsartiklar (brödrost, mixer, toaster osv. osv. osv.) i samma färger, jag har röstat på rosa. men det gillade han inte :P så nu är limegrönt eller gult på förslag ^^

2009-06-15 @ 17:20:04
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja sån härlig känsla kan jag tro !



var gärna med i tävlingen jah har i min blogg i ett inlägg längre ner :)

2009-06-15 @ 17:31:40
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv:

Ja precis. man glömmer lätt av när det är många som kommeterat. :P

Idag har jag avrit ute och promenixat en sväng. sen har jag inte gjort så mycket mer . vad har du gjort idag ? :)

2009-06-15 @ 18:24:49
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är en fin låt..



Haha, precis samma sak jag önskde mig ju! När jag fyllde 17, eller om det var 18.. aja, fick jag åka till ikea och välja ut vad jag ville i köksväg.

Vilka kul presenter du önskar dig, de hade funkat bra ihop,, göra lite smoothies, cider till vissa, ochen dekorativ jordgubbe! :)

2009-06-15 @ 19:13:33
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0