Skit & mög



Det är inte klokt så mycket man hittar när man rensar här hemma. Saker jag inte ens kommer ihåg eller vet att jag har. Både positivt och negativt. Men det är så skönt när man väl har städat och den är snyggt och allt ligger prydligt.
Tog ett tag och rensade i den nedersta bokhyllan som kommer från IKEA. Från början hade jag rent och allt låg på sin plats, men efter ett tag tröttnade man på att ha fint, eller man vill ju ha fint, men hade man tagit något som låg underst i lådan så orkade man inte lägga det underst sen. Och gör man så med en sak, så gör man det med alla saker sen.
Tillslut såg det ut som ett bombnedslag i byrålådan. Och det vart då jag började städa upp där. Hela min papperskorg vart full med onödigt skräp. En gammal filofax, sån som vart modern för länge sen. Den var fån 2004! Kan ni förstå. Vad är det att spara! Och något jävla senilsnöre man har till glasögon som jag fått ur en tidning för många år sedan. Sånt man inte orkat slänga utan lagt ned det i lådan. Kan ni förstå detta. INTE ORKAT SLÄNGA!
Aja, hittade en bok med recept i som handlar om choklad♥

Hittade även denna tröja jag gjort i syslöjden i 8:an eller 9:an på högstadiet. En barn / bebiströja. Fin i alla fall.

Usch va jag fick ont i ryggen nu efter all denna städning i fel ställning (låter knäppt). Har suttit på huk och legat på knä.
Måste gå ner och vila ryggen en stund.
Skriver nog inte mer ikväll. Imorgon klockan 10,15 när vi börjar skolan så ska vi till Dream Cakes i stan och lära oss hur man gör olika kaffesorter alltså latte, mocca, expresso, cappuccino etc. Ska bli kul. Jag älskar ju kaffe!
När vi lyssnat på de så ska vi fika med klassen. Lite avslutningsfika. :)
Sen är det klasskampen resten av dagen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga ut ditt favorit-recept på en kaka eller något ? :D Som är lätt att ta med, ska nämligen ta med fika till ett par vänner, och vill göra något extra gott (;

2009-06-08 @ 20:47:08
Postat av: Stefanie

Jo, det ska jag absolut göra! Kika in här igen om någon dag så ska det finnas i ett inlägg :)

2009-06-08 @ 21:19:18
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: frida

Ja, men jag är orolig att det ska bli nåt konstigt. Nåt med skatt eller nåt sånt ;)

2009-06-08 @ 22:00:43
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, precis :)

Nej, inte än jag väntar på att dom ska betala ut till sina annosörer så det blir nog snart :)

Ja, det är jätte lätt att samla ihop pengar där :)

Om du vill ha snabbare svar kan du maila mig: [email protected] :)

2009-06-08 @ 22:04:04
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahahha ja verkligen.."bara för att de är biligt" liksom haha;D hehe får helt klart bli en sväng dit alltså..!!



det är ju fruktansvärt..tänk va svartsjuka kan göra, de är ju inte klokt..blir fasen mörkrädd..

2009-06-08 @ 23:30:02
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hihi;P no no hehe ja är inte frisör..jobbar i butiken å typ hjälper kunderna med vård&stayling :) asså..hihi ja man ändras ju under åren..asså, tycker du de är kul..hihi här hemma är sambon kocken, ja gillar inte köket hehe

2009-06-08 @ 23:31:43
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon..Hoppas att du får en skön tisdag med massa sol som mig..

2009-06-09 @ 08:42:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! :) Jag är en tjej som bloggar om min pappas missbruk och om min egna kamp om att inte hamna i hans sits.



Följ gärna våran vardag och mina tankar och upplevelser kring alkohol!



Kram

L

2009-06-09 @ 12:54:18
URL: http://suralkohol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0