Skottorps slott


Dagens outfit är chinos från Gina Tricot, huvtröja från H&M, linne med körsbär på från JC och svarta pumps med kilklack från Indiska.

Har varit på Skottorps slott (hemsida) från 8,00 imorse till 13,00 i eftermiddag. Har dukat och gjort fint till imorgonkväll!
Mer om detta kan ni läsa i mitt nästa inlägg på bloggen. Där finns även bilder från dagen!
I eftermiddags när mamma och jag skulle till Apoteket så möter vi mormor och min morbror i en bil på parkeringen. Då skulle dem in till Synsam och kolla synen för mormor. Det är inte varje dag man ser sin morbror i stan. Just för att han bor och lever i Göteborg.
Där vart 30 minuters väntetid inne på Synsam så allihopa gick och fikade tillsammans på Cecilias café under tiden.

Håller på och för över bilderna från mobilen till datorn nu...

Ikväll ska mamma och jag käka kebab :) Eller jag i alla fall, mamma tar nog en pizza. Imorgonkväll börjar mitt sommarlov! ♥ Yeha!
På lördag ska jag åka till Kajsa Ståhl i klassen och hjälpa till när hennes bror tar studenten. Diska och sånt :) Ska bli skojsigt.
Just det, ikväll är det 9:ornas bal i Laholm!
Jaja, ska fortsätta lägga in bilderna nu...


Kommentarer
Postat av: mette

ooh nice! :D

2009-06-10 @ 17:08:02
URL: http://mettews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0