Synd Sverige

Det va då satan att Sverige inte vann. Zlatan var ju sååå nära...men den hamnade precis utanför. Helvete också!
Nu hoppas jag att Sverige vinner på onsdag när det är nästa match. Men så ska jag inte kolla. Har inte tid då!

Zlatans sambo Helena Seger är gudomligt snygg. Och jag har vart utanför deras fina hus i Ribersborg i Malmö. Kallbadhuset ligger nedanför Zlatan och Helenas hus i Ribergsborg. Jag var där förra sommaren och kollade in deras hus och då höll byggfirman på att renovera, vilken nu är färdigt. Det gick ju på 30 miljoner kronor. Både Zlatan och Helena skulle ju ha handgjorda tapeter. Lyx till 100%!

Såhär ser kallbadhuset ut i Ribersborg. En google-bild!
För mer info om Ribban (Ribergsborg) som det kallas klicka här (länk).

Min pappa kommer från Limhamn i Malmö så jag har säkert varit här några gånger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0