Grattiiiiiis Malena Ernman!



Jaaaaaaaaaaaa!!! Äntligen, Malena Ernman vann Melodifestivalen 2009!
För första gången, nästan, så har svenska folket röstar rätt...jag blev riktigt nervös i slutet när Måns Zelmerlöv och E.M.D. hade fått höga poäng. Meeeen, så knäckt Måns blev när han föstod att han inte skulle vinna!
Äntligen någon som sjunger bra... Jag hade hoppats på Emilia, men det gick inte så bra för hennes del.

Va vad det jag sa om H.E.A.T, svenska folket gillar inte rock. Det ska vara schlager. Och Malena Ernmans låt var både schlager och opera. Härligt Malena! Ryssland eller rättare sagt Moskva kommer att gillar Malenas låt La Voix. Och jag tror att hon tar hem Euro Vision Song Contest!

Tråkigt var det dock för Molly Sandén som bara fick 2 poäng från hela Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0