Mumsig sallad med fetaost, soltorkade tomater...

Lägger upp lite bilder på vad jag köpte på Gekås, det va ett tag sen jag va där, men jag har inte lag in bilderna på datorn förräns nu. Jag lägger upp fler inköpsbilder imorgon. 

Ett snyggt halsband...älskar hjärtan, de e fint

EVERLAST mukisbyxor, de är sååå sköna

Film - P.S. I Love You. Den är väldigt bra...9 av 10 popcorn får den av mig.


Köpte 2 ursnygga stentavlor. Observera att plastet är kvar. Så tavlorna har inte de vita kanterna.
Dessa ska sättas upp när jag har köpt soffan.

Kajsa och jag velade väldigt länge i eftermiddags om vi skulle äta på roffes direkt efter lektionen i stan eller vänta. Jag skjutsade henne på min cykel fram och tillbaka, och det blev tillslut på roffes efter lektionen i stan. Jag va hungrig, men det va inte Kajsa. Men hon följde med mig ändå och hjälpte till att käka upp pommes:en och läsken.
Sen skjutsade jag tillbaka Kajsa till skolan eftersom vi hade 2 lektioner kvar innan vi slutade för dagen.
Puuh, det är jobbigt att skjutsa när man precis har ätit. Men man förbränner bra! Så något positivt.

Nu ska jag gå ner och göra en sallad, med lollorollosallad (Sveriges godaste sallad), fetaost, soltorkade tomater, grön paprika, cocktaitomater och gurka.
Just det, ikväll kommer andra avenyn, 20,00!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0