Patrick Swayze - Cancern tar över hans liv!

Asså kan någon i hela världen förstå hur denna Dirty Dancing-snyggingen blivit så ful. På grund av hans sjukdom. CANCER!!!
Att den jävla sjukdomen kan förstöra en människa så som Patrick. Jag fattar det inte! Hans händer, tänder, kropp, matlust m.m. har förstörts.
Varför finns denna elakartade sjukdom? Helt jävla meningslöst. Jag känner många nära och kära som gått bort i cancer och det har inte varit särskilt kul, tvärtom!
Ett klipp från när Patrick Swayze va som snyggast i Dirty Dancing.

  

I dagens läge är Patrick inte ens sig lik. Man kan inte tro att detta är Patrick. Och enligt skvallertidningarna så har man fått se bilder som visar att Patrick inte orkar leva med cancern längre. Han röker som aldrig förr och äter inte mat på grund av att han inte har någon matlust.
Nej! Vem katten vill leva när man vet att man kommer att dö? Ingen!
Jag kan förstå att han inte vill äta, vem har matlusten kvar efter beskedet om att han fått cancer...och jag kan också förstå varför han röker som katten. Det spelar ju ingen roll. Det är lika bra att röka, för han vet ju att han kommer att dö ändå. Då måste han ju få göra något han älskar innan han avlider.
Jag vet att man egentligen inte ska tänka så, men det är så det ser ut i min hjärna just nu.
Och sant har jag!
 
Sjuk
 
Hunk

Sjuk

Inte ska Patrick Swayze som bara är 55 år behöva dö av cancer? Tänkte väl det. Patrick har cancer i bukspottskörtel men cancern har hunnit sprida sig till andra ställen i kroppen. Precis som all cancer gör.
New York Post skriver att om man har bukspottskörtel-cancer så lever man i högst 6-9 månader.

Kolla in den föredetta hunkens hemsida : www.patrickswayze.net Gör det för Patrick Swayzes skull ♥

Det va slutet på denna tragiska händelse. Håll tummarna för Patrick, så han lever ett bra tag till! LOVA...

// Mrs Lothigiius

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste bara få säga att all cancer inte sprider sig. Själv har jag precis överlevt blodcancer och har sätt många andra som överlevt!

Men jag håller med om att det är en pissig skukdom!

Matlusten har han nog tappat pga alla cellgifter som pumpas in i honom!

Men jag måste ändå sluta med att säga att egentligen är det inte hur man dör som spelar någon roll utan det är hur livet var som är vikitgt. Jag hoppas verkligen att han har haft och fortfarnade har ett underbart liv!

2010-03-14 @ 15:11:53
URL: http://emmasruta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0