Tidningar gör ALLT för att sälja bra

Satt och kollade i Se & Hör häromdagen och såg Tiger Woods nya bebis. Guuud så söt! Har aldrig sett något sötare bebis innan. Man får ju nästan abstinensbesvär av bebisar, just för att de är så himla söta.
Den liknar ett litet troll. Gullunge!

Det är inte klokt va tidningar gör för att sälja. Ett bra exempel är detta:
" Nyförälskade Agnes" står det på löpsedlarna, min mormor prenemurerar på Se & Hör och när vi fick tidnigen och slog upp den sidan så är hon inte förälskad i en kille som alla tror, utan förälskad i sin sång.
"Det känns jättestort"...hur tolkar man det?


Nei, nu ska jag tvätta av mig, borsta tänderna och hoppa ner i sängen. Klockan är 22,15 och det är lika bra att lägga sig nu. Har i och för sig sovmorgon till klockan 10,00. Men natten går fort, och det är ju såååå skönt att sova!
Ska dricka kaffe och äta macka med mamma imorgon innan jag cyklar ner till hotellet för att ha alkoholhantering och träffa de 4 underbara tjejerna från Finland igen.
Skriver mer imorgon, ska på bio imorgonkväll med Johanna i klassen. Så hoppas på en lyckad kväll.

Hörs imorgon gays!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0