Underbara kaka...

Kollar på 183 dagar på svtplay. Äter ananasglass och dricker kaffe. Fast jag ska gå och fylla på kaffet nu. Det har blivit kallt.
Har rullat ner persiennerna för man ser ingenting på datorskärmen när solen skiner som den gör här.
Skolan idag har gått snabbt, vilket har varit skönt. Älskar när dagarna går undan, för då närmar sig helgen snabbare. Hade datorkunskapsprov idag. Det gick bra...sen hade vi engelskaglosor som vi lekte med när vi skulle förhöra. Känns nästan som man går på dagis eller i förskolan.
Redovisade i en grupp om boken vi haft i läxa. Whatever happened to Janie heter den. Jag har inte läst den, läste på google. Gick lika bra, jag fattade ju innehållet. Så vad är då meningen när det finns sidor man kan läsa om den.

Här kommer lite bilder från förra torsdagen då vi hade kvällsengagemang på restaurangskolan.

Den blev så underbart god att det går knappt att beskriva!
Det va jag som gjorde den. Gästerna ville till och med ha receptet, och då kan jag lova att dem gillade den!

Med ett litet hallon på, blev det sött

Teamet...jag står till vänster längst fram. Varje gång jag ska sträcka mig efter något på hyllan längst upp så åker alltid kockrocken upp ur förklädet och rocken hängen utanför förklädet och förklädet ser förjävligt ut då. Kanske borde tänka på att stoppa ner rocken innanför förklädet igen. Det ser ju ut som om jag är megatjock!

Linnea och Jessica tramsade sig mest hela kvällen. Men roligt hade vi

Dags att gå nu!
♥ Lothigiius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0