Då vart det söndag igen

Denna låten är så bra att den är dålig...på ett konstigt sätt.



Har vart inne på Tom Ljungmans blogg och kollat. Gud vilket skön kille! Och snygg också!
Han har medverkat i Patrik 1,5, De halv dolda etc.
Jag har nämnt honom innan i bloggen om att ha är lik Sickan i lilla jönssonligan, men jag tror inte att det e han, men de är som kopior i alla fall.


Väntar på att mamma ska komma hem, sen ska vi åka och sola solarium. Skönt med värme.
Imorgon ska jag till tandläkaren klockan 09,40 så jag hinner bara vara i skolan en stund, sen har vi skitlång rast och sen matte där jag hinner vara med i 45 minuter sen ska jag in till doktorn i Halmstad. Så det blir inte mycket skola för mig imorgon. Skönt det i och för sig.
Nu ska jag gå ner och koka kaffe. Är kaffeberoende i vissa peridoer, är i en sån period nu. Då MÅSTE jag ha i mig minst 2 koppar om dagen annars brukar det räcka med 1 kopp eller ingen alls...precis som Tom (bilden ovan) så stod det att han också va kaffeberoende. Det är många som är det tydligen. Vet många som inte klarar sig utan kaffe. Abstinensbesvär kallas detta med andra ord.

Tjingeling!
// Lothigiius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0