Helgen är räddad


Idag är det äntligen fredag igen. Helg...sååå underbart!
Fick sluta 45 minuter tidigare från skolan. Vår lärare ville åka hem tidigare eftersom det är fredag. Skönt att det är på de hållet och att lärarna också vill hem tidigt. Precis som vi elever.

I alla fall så har mamma och jag varit och handlat mat till helgen och så va vi på lillstugan och köpte godis. Blev så himla sugen på svål. Men mamma gillar inte det, så vi köpte inte det då.
Egentligen är det inte så gott, men konsistensen är härlig. Knaprigt.

Så nu är helgen räddad. Igår på GeKås så köpte jag filmen Patrik 1,5. Fast att jag redan har sett den. Men jag är en sån person att om jag har sett en bra film så vill jag alltid köpa den och kolla på den flera hundra gånger om och om igen.
Jag kan kolla på en film hur länge som helst, utan att tröttna!
Håller på att ladda ner Rallybrudar nu. Jag har forfarande inte sett den, men den verkar jättebra.
Laddar även ner cd:n Melodifestivalen 2009. Så man kan höra på lite schlager i bilen.
Det är en dubbelcd med 32 låtar, så många av dem är ju bra.

Mamma håller på att göra potatisgratäng med skinka i nu...och jag ska gå ner och göra grönsallad.
Ikväll vet jag inte vad som händer, käka godis och kolla på Så ska det låta (mamma vill alltid se det). Och senare ikväll ska jag se Patrik 1,5. Mamma och brorsan har fortfarande inte sett den, så då blir det familjefilm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0