Våffeldagen


Toudelou! Idag är det våffeldagen och jag ska för nästan första gången in my life INTE äta våfflor idag. Det blir troligtvis imorgon istället. Varför?
Jo för för de första så har vi inga ägg hemma och för det andra så hinner vi inte köpa det heller för när mamma kommer hem så ska vi åka och sola solarium. Något som jag gör varje onsdag och söndag så jag hinner bli brun till sommaren. Och jag solar i 20 minuter och mamma ska på bio ikväll. Lagom kul att sitta och vräka i sig våfflor helt ensam. Nej tack!
Men gott hade det varit! Fast jag är fortfarande mätt sen lunchen i skolan...godaste lunchen på väldigt länge. Tacos blev det. Så jag är nog inte hungrig förräns sent ikväll. Farligt väre eftersom man lätt stoppar i sig det man inte borde äta. Godis!
Så just nu hade jag ändå inte vart sugen på våfflor, snarare ikväll till Leila på Landet isåfall.
Fast man blir ju ändå rätt sugen av bilden...visst?

Usch, fy skam på mig. Jag lägger ju aldrig upp "dagens outfit" på rätt dag. Jag har inte denna outfiten på mig idag.  Så ni är beredda på det.
Detta är nämligen från i torsdags när jag var på Gekås med snabbis. Om man nu kan säga så om det stället. Man kan väl aldrig vara där en snabbis. En snabbis är väl i 4 timmar då!

  • Beiga chinos från Gina Tricot. De är ursköna! Finns i många olika färger
  • Tunn tröja/blus från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0