Äcklig gubbe


Brorsan blev sugen på mjukglass så vi körde till donken nu innan ikväll för att köpa glass och kaffe. Jag tog jordgubbssås till topping på min glass. Usch, den var inte alls god! Den smakade bara jordgubbssylt.
Vi tog driven, så vi satt i bilen. Jag lämnade nästan all sylt i botten.
Jag älskar jordgubbar egentligen, men detta va bara fööör sockrigt!

Imorgon har vi nationella prov i matte. Vilket innebär IG för mig!
Men vi kommer sluta klockan 09,30 från nationella. Och efter det har vi inga lektioner.
Kärlek på de! ♥

Såhär ser jag ut idag. Chinos från Gina Tricot, nytt linne från H&M, kofta från Gekås, ballerinaskor från Josefsson (2-3 år gammla!)
 
Nu ska jag lägga mig, klockan är 22,00!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0