Arbete

Nu har jag vart nere på Rökeriet, en restaurang som bara serverar fisk och frågat om sommarjobb. Men dem hade redan fullt. Tyvärr! Va även inne på ÖNSKA-butiken i stan och frågade. Men dem hade också fullt. Inga sommarjobbare utan av de som redan har fast jobb där. Gud va ägaren på ÖNSKA-butiken va trevlig. Vi pratade jättemycket. Dels om sommarjobb men också om knivar. Jag ska köpa mig en riktigt bra kniv och hon hade en rätt billig där som hon själv hade hemma och den va jättebra, inte slö för att vara så billig. Så när jag får studiepengarna så ska jag köpa dem knivarna. Eller så ber jag mamma köpa dem. Hon kommer ju också använda dem :)
Helst av allt vill jag ha Globalknivar, men dem är skitdyra! Bara skalkniven kostar 990 kronor!



Såhär ser mitt och Idas arbete ut om kryddor. Blev riktigt nöjd. Speciellt med färgade bilder!

Kommentarer
Postat av: TildaD [Foto, Mode & Livet.]

Svar: Oh, tack så mycket och gör ditt rum lite mysigt då! :)

2009-05-13 @ 18:27:06
URL: http://tildad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0