Delete

Sitter och raderar en massa mail från inkorgen. Tjatigt, men det måste göras! Brukar radera så snart jag läst mailen, men är det rabattkuponger som ska skrivas ut så låter jag dem ligga tills jag vet att jag behöver rabatten. Det är ju inte varje dag jag köper någonting. Faktiskgt!
Så det händer tyvärr (!) att jag måste kasta rabattkuponger, för att jag inte köpt något. Man borde passa på när det blir billigare!
Oftast får jag från H&M, Lindex, Ellos etc. men jag använder mest dem från H&M eftersom där handlar jag ofast och dem har snyggast saker av dem nämnda...
Sen varar H&M:s rabattkuponger längst också, det brukar vara 1-3 veckor medans Lindex bara har i 3 dagar. Man hinner knappt fundera över vad för plagg man behöver förräns rabattkupongen inte gäller längre!

Såg ett par grymt fina leggings. Dessa kostar tyvärr ca 800 kronor. Så det är ju en del!
Men visst skulle jag vilja ha dem, jag skulle inte tacka nej!

H&M:s (länk) hemsida, kan man gå in i ett provrum och bestämma hur en person ska se ut, vilka kläder från H&M hon / han ska ha på sig etc. Jättekul!
Såhär blev min. Skulle själv vilja ha dessa kläderna.
Snygg tunika och snygga jeans. And I love her hair!

Nu visar klockan 23,25, snart dags att lägga sig. Ska fortsätta rensa lite till i mailen...sen väntar sängen!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: yollande

cool blogg! tänkte ha en liten frågestund på min blogg.

ställ gärna en fråga! :)

puss

2009-05-10 @ 16:41:10
URL: http://yollande.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Svar till Yollande:

Tack så jättemycket! Va glad jag blir :*)

Aa visst de ska jag göra!

2009-05-10 @ 17:23:30
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0