EFTERLYST!...ostchips



Finns det någon som sett dessa ostchips i butikerna? Jag har inte sett dem, men skulle gärna vilja köpa dem. De SKA finnas att köpa, men vart? Skriv och berätta vad affären heter där dessa chips finns att köpa.
Jag har ätit ostchips innan och det är såååå gott! Men dem tog bort dem ett tag och nu har jag läst att dem ska ha kommit tillbaka! ♥

Tips på god dippa till chipsen, detta är en ny dippsort och är mycket god, lite söt men också rätt stark. Inte att rekomendera till småbarn!
Köp vanliga lättsaltade chips eller sourcream & onion, annars kan jag lova att det blir mycket smaker för smaklökarna!

Samma smak som dippen ska även finnas som chips. Vet ni om dessa chipsen finns i butik redan? Jag har inte sett dem! Men dippen finns redan i butik...

Nu är det läggdags, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

nej jag har varit en vecka på kreta, därför är jag brun

2009-05-31 @ 02:53:47
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: frida

Jag ser de där första ostshipsen i typ alla affärer, ICA och coop t ex ;)

2009-05-31 @ 11:26:13
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: ellie<3

Hejhej:)

Titta gärna in i min blogg om du har lust:) Men snälla skirv inte: hej kan inte du prenumenera på min blogg så prenumenerar jag på din! Jag kommer inte nappa men du får gärna prenumenera på min om du vill xD

Ha en bra dag/Ellie<3

2009-05-31 @ 17:02:21
URL: http://mynewclothes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0